Lille fisken!

Jag och Fie har metat, det var äckligt eftersom man var tvungen att kladda med mask, men det slapp jag, vegetarianen Fie fick göra det ist. :D
Men jag fick ingen firre, dom snodde bara mina maskar och drog. Men Fie fick en liten mört som vi kastade i efter att den fått posea för bloggbilden ;)

Varit ute i båten har vi också varit, när jag rodde gick det ganska bra, men mindre bra för Fie.. Så det står väl 1-1 i smartaste tjejerna på sjön ;)

Imorn blir det hemgång, får se om alla mina fina saker jag köpt kommit då :) som plåster på såren för att det var dåligt väder så budade jag hem en åkpåse från engelska ebay eftersom den färgen jag vill ha är skit svår att få tag på här. Dock så missade jag att det var i pund och räknade på euro så det råkade bli lite dyrare än jag trodde. Det är bara att skyda sig att betala imorn innan J läser sin mail eftersom att han tyckte det var dyrt med 400 som den först låg på och nu blev det nästan det dubbla + frakt ;)


Oops i did it again...

Kommentarer
Postat av: johanna

Då ska jag köra på skiten nästa gång! :)

Jo men vi kan leka i veckan!! har inget inplanerat direkt! Suck va vi är uppe tidigt idag.. blä! När kan ni?

2009-08-03 @ 07:46:02
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0