Shit vad tråkig dag..

Jag har så tråkigt så jag håller på att dö, försöker få J att hitta på nått med oss men han är tråkig.
Var hos psykologen imorse också och klämde ut lite skit, han höll på att ramla ur stolen och sa att det vänder i magen på honom av att jag bara berättade lite random händelser. Så jag ska tillbaka dit nästa vecka, och han verkar som han faktiskt vill hjälpa eftersom han ger mig massa beröm hela tiden..
Men men nu ska vi ut och cykla lite eller nått så vi kommer ut lite..

Kommentarer
Postat av: johanna

Herregud, du måste ha mycket hemskheter att berätta(!) om tillochmed ett proffs blir förvånad över ditt liv!



Ja alltså nu är jag kär igen i min Bee. Den är verkligen GRYM! Max sitter som en kung i den. Varför jag ville byta? Fanns ingen direkt anledning, tänkte mer "framtidsmässigt", att han kommer ju gå snart, då vill man nog ha en ÄNNU mindre och smidigare vagn. Plus at jag är lite kär i Bees suflett ;-)

Jag tror jag ska behålla den! Men en blå suflett isf!

Och nu när jag är hemma så är du INTE online din buse!!!

2009-08-17 @ 15:37:14
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0