Tråkdag

Dagen har varit Så seg! Händer ingenting alls på jobbet, ringa som ringer, inget att göra.
Idiot städarna som ska börja mellan 22-23 började redan kl 21 så man hör ingenting när det väl ringer någon trots att vi har glagat som Fan över det.
Jävla polacker!

Well well jag har haft tid att fylla i alla mina fk papper nu iaf, alla förutom J´s tillfälliga fp eftersom jag inte hade det med mig. Men det får jag fixa imorn när jag är ledig.


Nu fick jag veta att jag får åka bil hem :) fett nice, slipper jag cykla hem på J´s cykel som inte har några stänkskärmar :/


Kommentarer
Postat av: johanna

hehe! Jag tror att det blir en gecko! :)

ska kolla på en imorrn ev. Hon sa att den var i nyskick så vi får se :)



Men i smyg är jag lite sugen på en Cam.. vad vet du om dom?

Jag kan få köpa en 07:a för 5500, denim av en tjej... :-) hehehe

2009-08-23 @ 10:57:22
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0