Ännu mer ;)

Shopping är något som J säger att jag har problem med och jag är fullt medveten om att jag handlar saker och gillar det men jag tycker inte att det är ett problem ;)
Så eftersom att han fortfarande sover så har jag blivit kär på nytt :D
Love love love säger jag bara! Jag är kär i alla förutom den grå, men eftersom dom kostar 69kr st! Så kan jag tänka mig att vara lite kär i den också ;)

Tänkte köpa två iaf, kanske 3, men jag kan ju inte bestämma mig för vilken :(
Sötaste B tyckte den blå medans jag hoppar fram och tillbaka mellan gul, blå och rosa...


Varför ska livet vara så hårt mot mig dagar som denna?

Kommentarer
Postat av: Mamma

vadå 69kr.

Jag vill ockå ha isf.

2009-12-21 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0