Det gick bra!

Första dagen på dagis gick helt utmärkt! :D
Leo var snäll och glad, traskade runt och lekte med alla saker, idag var vi bara där en timme och det kommer vara samma sak imorgon fast då ska J dit själv med honom och jag ska jobba. Sen kommer det utökas med mer tid eftersom, men inom 10dagar räknar dom med att det är klart..
Känns weird men spännande också att se hur han är med dom andra barnen där. Han tittar och funderar men har också vågat sig fram och klappat på dom andra ;)

Efter det så var vi tvungna att gå hem igen eftersom våran mat kom, eftersom jag inte kan handla i en mataffär utan att det blir kaos och jag får panik så har vi nu testat mataffaren.se och det klarade jag av :)
Så skönt att det finns andra lösningar istället för att skita i att äta ;)


Men sen så åkte vi till stan för att försöka julklappsshoppa lite, gick förbi julmarknaden i gamla stan men den sög. Speciellt eftersom julstämningen var noll, ingen snö men istället regn.. Värdelöst men J köpte enbärsmust som han tjatat om så det ska jag få smaka nu ihop med hans lasange som han precis tog ut ur ugnen.

Några klappar blev det men mest så strosade vi runt vid plattan där julmarknaden och stämmningen var Betydligt mycket bättre, konstigt nog.. Så dit blir det garanterat flera ggr nu i december!
Nu J´s lasagne och sen tv mys med älsk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0