Ja jag vet...

Jag är sjukligt tråkig här i bloggen, men jag kan lugna er med att det är jag här hemma också.. Både jag och Leo är sjuka och jag är inne på dag nr 5 som helt Rökfri!
Så jag tycker faktiskt att jag har rätt att vara arg, bitter och tycka synd om mig själv ;)

Idag var planen att jag skulle rycka upp mig och bli piggare inför imorn när jobbet kallar.. Men istället har jag sovit bort hela dagen och sitter fortfarande i pyjamas (börjar närma sig 48tim i den nu) men så fort J är klar med duschen så är det min tur. Då ska jag äntligen ta mig tiden att raka mina ben vilket dom har önskat att bli i 100år nu ;)

Sen hoppas jag att J vill följa med mig och Leo ut och leka i snön. Han blir så sur över att sitta hemma, han vill ut och hitta på saker.. Men vi får se. Synd bara att vi inte plockade med pulkan från mamma, den hade varit bra nu... Men jag tror att jag springer ner till källaren och hämtar tefatet så länge :)


Bolltäcket fick jag hem igår förresten.. Intressant var det, dom ett portabelt bollhav, fast med mindre bollar, dom var mer i pungkula-storlek än dom som finns på donken ;)
Jag har inte sovit med det än, men jag hade det i soffan eftersom man måste vänja sig vid kulornas tryckpunkter först? :/ men men jag kör på så får vi se..

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

rökfri än?

2009-12-18 @ 10:10:58
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0