Nej nu är det nog..

Mitt tutt-surfande för dagen är nu officiellt över, har sorterat mina bilder inför morgondagen men inte skrivit ner alla frågor än. Ska iof inte vara där förens 18.30 så det hinner jag göra imorn.
Jag är sjukt nervös men blir sjukt peppad samtidigt av att se bilderna på andra som redan fått sina nya vänner ;) ihop med magen så kommer det bli Toppen.

Nu har jag också helt utplånat tanken på ett ankarlyft, fick en liten tvekan igår och tänkte gå med på det om det verkligen kan ge bättre resultat men idag är den tanken helt borta. Jag vill inte ha dom ärren, det är nog med ärr nu..

Någon gång ska man väl åtminstone säga stopp ;)

Nu måste jag försöka sova bort nervositeten, igår sov jag nästan ingenting. Både jag och J vaknade typ var 5e min och suckade över att vi vaknade :p


Men vi får se hur det går ikväll, har redan ringt polisen på grannarna en gång och sen piketen har det varit tyst.
Förhoppningsvis så tog mesen där inne äntligen sitt förnuft till fånga och ströp bitchen eller nått ^^

Önsketänkande i know, plz kan inte nån ge karlstackar´n
en ordentligt fet jävla stake i julklapp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0