Bilstolar och krogsex?

Helgen har faktiskt varit riktigt bra, igår var hela familjen på blommor och bin med catta & per, johanna, minna & jonas sen var det så klart massor med annat folk där. Jag passade på att testa nya klänningen och den fungerade trots att det var lite tungt att andas. Leo tyckte det var kul men somnade när vi skulle dansa, självklart så vaknade han direkt när vi la honom i vagnen så han fick väl vara vaken ist. :) 
Leo fick också sin namngivningspresent av minna, en likadan tavla som han fick av milla fast en grön ist för en blå, så nu har han två ;) perfekt för då får jag ha en på vårat rum.

Idag var det jobbet som kallade och likaså på mån och tis, men onsdag är jag ledig och ska packa inför resan.
Frepp kommer att sova över ons-tors och ta Leo på morgonen innan mamma kommer och hämtar honom.
Imorn innan jobbet ska jag sätta i mitt löshår igen, ska vara på kungsholmen redan kl 8 för att hinna innan jobbet. Så härligt att få det gjort innan vi åker!


Nu har vi också inhandlat en ny bilstol till Leo, en Brio Zento blev det, Leo åkte hem i taxi med en sån för några veckor sen och jag blev kär <3



Så nu kan han åka med stil ihop med alla sina Brio saker ;)

Nu är det jobbet som gäller igen, lite svårt att jobba bara när man hör samtalsämnet som det gapas högt och ljudligt om här; krogsex är ämnet och jag garvar så jag nästan kissar på mig...Gravida N och 4 piska killar diskuterar moralen, do and dont´s vid krogsex, otrohet och sexuallitet i sin helhet. Livat blir det... Stackars kunderna som undrar varför det är sånn kö här... ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Supermys att ses babe!

Måste ses mer!



Tog Jonis nå bra bilder?



KRama

2009-07-20 @ 01:21:24
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahahahaha! Roligt ni verkar ha därborta

2009-07-20 @ 15:17:14
Postat av: Kaosets Gudinna

Hahhaha fan vad jag saknar er!! Kan inte låta bli att tycka att det är lite typiskt N att dra upp såna ämnen. ;) Hälsa alla! KRAM

2009-07-20 @ 15:54:21
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0