Mamma, cola och längtan

Dagen har väl varit helt okej ändå även om det inte hänt mycket. Var ute i skogen med lilla familjen på förmiddagen, Hardy har grävt ett skit stort hål som vi ska fortsätta på imorn och Leo grävde också lite i sandlådan.
Vid 15 åkte vi till mamma, Leo skulle bada i sin lilla pool eftersom det var så varmt. Han hann väl sitta kanske 5min i poolen innan regnet kom och det var inte lite regn heller.. Det Öste verkligen ner på bara ett par minuter, gatan var helt översvämmad och träden höll nästan på att blåsa omkull.
Men så var det över inom en kvart och så blev det sol igen.

Konstigt väder det där. Imorn ska vi iaf hem till Olle och Lina för lite grillning. Hoppas verkligen inte att det är lika opålitligt väder då men man vet ju aldrig.


Nu har Leo somnat och J skruvat klart med sina datorer så nu ska jag och J ha filmkväll, har köpt godis och coca cola ^dreggel^ jag som inte druckit cola på flera veckor!
Så det blir Nice =)

Nått mer som är nice är kameran J har valt ut åt mig. Me längtar tills jag får en egen som jag faktiskt förstår hur man använder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0