Övertid

Visst att man fick sovmorgon men sen fick jag istället beordrad övertid på jobbet så det blev 45min längre ändå.
Dessutom hade jag värsta motvinden när jag cyklade till jobbet, både dit och hem.
På hemvägen var jag så arg så att jag stannade vid universitetet och övervägde att slänga ut cykel fan på motorvägen och ringa en taxi.


Men jag trampade vidare, trots att cykeln stannade trots att det var nedförsbacke och kom hem till en god middag och ett redan sovande barn. :)

Nu ska vi se lite på slutet av beck och kanske se nån film.
Imorn är det läkaren igen som gäller men nu öppnade J min sista cider :D me love den nya sommar cidern, men mest av allt så älskar jag cidern som inte kommer till bolaget förens 1sept.

Har lovat mig själv och J att jag ska köa utanför bolaget då och handla upp hela lönen. Så Ja så god är den!
Testa den!

Dom har den på krogar och restauranger inne i stan, sommersby päroncider. Vet att den finns på friday´s och debaser iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0