Fan vad besviken jag blev nu

När jag läste att "rump attacken" mot Eminem var uppgjord. Det hade varit mycket roligare om det inte var det..

Lika besviken är jag på "Ballar av stål" som också är uppgjort har man fått höra från många som varit med, as tråkigt att titta på det nu så det är bannlyst härifrån  ;)


Men något som inte är tråkigt var att dom rev J "böter" igår när vi väl kom till SL och att jag hann handla lite till dagens studentmottagning..
Resultatet;



+ en body till Leo i strl 74 som han snart kan ha.. Idag har också Leos kläder som jag beställde för 2v kommit också, allt i 68 så vi får se om han iaf kan ha dom över helgen innan han växer ur dom ;)
Igår så började gullplutt vinka också, det ser så himmla sött ut!


Men nu är det dags för frukost och dusch, för sen tar Rebecca studenten!


Fy fan vad hon är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0