Ja ja jag vet

Jag är as tråkig som inte skriver nånting, men det är lite upp och ner just nu. Vi har precis varit hos vc och bytt mina anti depp mot zoloft för att se om det blit bättre, jag kan inte gå omkring och hata alla hela tiden..

Igår så var iaf min mamma barnvakt på kvällen och kom och lämnade Leo här innan hon åkte till jobbet. Så jag och J åkte in till stan, åt på Tjabba thai, som hade den godaste thaimaten jag ätit i sverige! Den rekommenderar jag verkligen.
Efter det så gick vi runt lite i stan och hamnade tillslut på Friday´s och drack den godaste päroncidern ever, samma som innan vi var på bio förrut, sommersby tror jag den heter. Helt underbar, ska beställa in såna till systemet i mörby.


Nu håller vi på att däcka i det här sjukt varma vädret. Och ikväll kommer folk och kollar på våra gamla vagnar, det här är absolut sista gången jag lägger upp nått på blocket, det ringer så mycket Puckon!
Folk som vill att vi ska komma och visa dom på andra sidan stan, några som messade efter 12 inatt och ville ha våran adress, folk som tycker att vi ska hålla den tills nästa vecka eller nästa lön!
Försten hit får dom så enkelt är det, jag vill bara bli av med dom, dom är verkligen i vägen eftersom vi har ställt båda 2 + vaggan i Leos redan fulla rum. Men men, vi får iaf nästan det vi betalade för dom, förlorar 100kr på traktorn och vinner 100kr på sulkyn, så det går jämt ut ;)


Nej nu måste jag bada den supersvettiga lilla Leo som nu har 3 tänder!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Zoloft?

Hoppas de hjälper dej, mej gjorde den då inget gott.

2009-06-30 @ 21:16:53
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0