Tillbaka igen hoppas jag iaf..

Ja det får vi väl hoppas, det har varit väldigt upp och ner för mig dom senaste veckorna och jag har nu insett att jag behöver hjälp, jag kan inte göra allt själv så att det blir perfekt hela tiden. Så då var det sagt och jag är med dom orden ute ur garderoben. Då kan jag dra lite lätt vad som hänt senaste månaden. =)

J har nu fyllt 25år, så han är nu hälften 50 nu gubben min =D Det firades hela helgen och började med en överasknings middag hemma hos hans mamma med hans gamla barndomskompisar, väldigt lyckat faktiskt. Dagen efter blev det utgång med andra vänner och ett till födelsedagsbarn, det blev roliga ballonger och kareoke för hela slanten så dagen efter var man lite sliten men unnade oss ändå en 22tim kryssning på birka paradise med grannarna och Leo så klart.
Inget sol och bad blev det på båten men mycket spelande och bilkörning i lekrummet, Leo älskade den nya vagnen vi köpte där han hamnade högt upp och kunde se alla som ville gulla med honom. =)

Sen renoverade jag sovrummet när J var i skolan, så när han kom hem så var sovrummet lila och det stod en stor ny dubbelsäng mitt bland alla färgburkar och penslar. Nya mattor, mörkläggnings rullgardin och massor med annat fint, dock måste jag vänta en vecka till innan jag sätter upp väggorden och då åker också tavlorna och speglarna upp igen. Då ska ni få se hur fint det blivit =D

I söndags började jag också jobba igen, det var väldigt skönt. Man blir ju lätt väldigt deppig av att bara sitta hemma hela dagarna, spec när J är i skolan till 22 nästan varje dag. Det har också blivit bättre med fördelningen av sysslorna här hemma, speciellt med Leo som nu har en timme själv med J varje kväll medans jag går en lång promenad med vovven.
Så nu känner jag mig på topp igen och som att livet har valt en bättre väg. =)

Så idag ska jag ut på jakt efter lite nya kläder för att boosta på humöret lite extra, har hittat ett par as shyssta byxor som jag vill komma i, gärna med en lika shysst röv som det är på bilden, hoppas den följer med byxorna. ;-)


Nej nu ska jag ner och ta hand om tvätten igen, 4 maskiner till blev det idag, lika många igår. Men nu är allt rent och fåglarna kvittrar,
nu är jag redo att börja Leva igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0