Lite mys

Blev det idag iaf, planen var att vi skulle åka in till stan och handla lite saker. Men vi vaknade inte förens vid 11 eftersom Leo var uppe till 23 igår så det hann vi inte, istället så tog jag med Leo och J till jobbet. J fick i sig lite gratis kaffe och Leo fick kräkas lite på golvet. ;-)
Sen skulle dom gå och sola i någon park och sen handla lite sommar saker, solkräm till Leo, kokosolja till oss, lite shampo och medel som löser upp kråkboet med kreatinvax som jag har i huvudet så jag äntligen kan få borsta mitt stackars hår. :)

Själv får man sitta här till 22 men sen är jag ledig tom söndag, Skönt!
Hoppas bara det är bra väder så man kan vara ute lite. För idag är det dåligt med sol när man sitter här inne...

Nu börjar det ringa, stackars små människor som ring och skäller på oss om att dom inte får sina tjänster som dom betalat för, puckon betala så sätter vi igång skiten igen!
Så är jag ansvarig för driften här ikväll så det blir inget jobbande för mig utan bara ta hand om alla som strulat till det, Men det är faktiskt grymt kul att bestämma över alla. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0