Ingen skönhetssömn här inte

Nehe det blidde inget Ikea igår :( J låg i sängen och sov till 13.15 innan jag gick in och skällde på honom.
Men vi åkte till kista c istället, J klippte sig och jag och Leo gick och handlade lite. Det blev en skit söt keps till lill killen, nytt mineral smink och ett jätte grönt linne från gina till mig som jag tänkte ha på Leo´s namngivelsecermoni som ska gå i grönt och silver. :)

Sen var det middag och melodifestival hemma hos mamma det var smarrigt som vanligt men jag fattar inte hur fan Norge kunde vinna, dessutom så var ju Sverige pinsamt dåliga! Men det sa jag redan när hon vann här, opera och schlager, vad har det gemensamt egentligen?

Hemgången var inte lika kul, Leo vaknade och var jätte ledsen precis innan vi skulle gå. Han tyckte vi störde hans skönhetssömn för mycket ;) men han somnade i vagnen på väg till bussen iaf. Däremot så missade vi först en buss, sen sa J att det garanterat skulle gå en 00.42, det gjorde det så klart inte 01.15 skulle den gå, men självklart var den sen så vi missade ju tunnelbanan vi skulle byta till. Innan det ens var tal om någon buss så försökte vi få tag på en taxi, det kunde vi glömma. Efter en halvtimmes ringade så fick vi tag på ett bolag, var hur lång kö tid som helst överallt. Det enda bolaget vi fick fram kunde komma om en halvtimme, så sa vi barnstol och då var det kört...
Det hela slutade iaf med att vi fick ta en taxi ändå eftersom vi satt fast i mörby.
Hemma stax efter kl 03.00 och tanken var att jag skulle vara på kontoret kl 8 imorse men det hade aldrig gått.

Så idag är ingen bra dag, J sparkade upp mig kl 11 och min buss gick 11.15 så det var bråttom. Ingen dusch, ingen frukost. Sitter här till 21 och sen blir det kontoret 4 tim efter det och imorn upp och sitta här till 21 igen.


Me trötter :(

men tack och lov så är det sjukt lugnt på jobbet idag, det behövs för jag är en zombie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Screenprintar/Skärmdump och sen in i PS/Photoshop och sparar bild. :)

2009-05-17 @ 15:24:49
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

ursch vad jobbigt det där lät, har inte ens nått sånt program =P

2009-05-17 @ 21:02:55
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0