Sötnöt

Mys hörnan blev en succé!
Där har han suttit nu hela förmiddagen och läst sina böcker ♥


Den passade perfekt bredvid skötbordet och nu kan han också använda hyllan där under som en liten bokhylla :)
As gulligt.. Och väldigt skönt faktiskt märkte jag nyss när han tvingade mig att sitta med honom, peka och säga "titttta" det är det enda han säger nu för tiden, titta titta titta. Allt ska tittas och pekas på ;)
Idag blir en ganska lugn dag hemma hoppas jag.. Inget planerat förutom storhandla med J lite senare, då ska allt köpas inför kalaset också trots att jag inte har en aning om vad vi ska ha..

Nu blir det till att leta efter en ny bloggportal eftersom jag har sååå fet ledsnat på blogg.se speciellt att jag inte kan ladda upp bilder ordentligt. det har nu tagit mig 3tim och jag har lyckats få in 2st! Och det då via min skitmobil..

Inte Ok!

Sen gör den inte heller ny rad när jag vill utan jag måste hela tiden in och skriva <br /> själv och sen så visar den inte kommentarer när jag loggar in..
Skit sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0