Sweet

Då sitter man på jobbet igen, halvt flintis och andra halvan en stor dread..
Igår efter jobbet satt jag kvar i 1½tim innan jag gick och solade och sen åkte hem, orkade inte följa med J och Leo till Frepp så jag åkte hem och la mig i sängen. Mycket skumma tankar i huvudet och jag gick inte upp förens J och Leo kom hem vid 23..

Satt uppe och pratade med J halva natten, somnade kl 6 imorse igen och gick upp 8.30 så jag är helt förstörd idag igen.
Tack och lov för att det är Sjukt lugnt idag på jobbet trots att jag sitter helt själv på 020.


Men då har jag iaf tid att surfa runt lite och bygga på Leos önskelista lite ;)

Small School Hood SEK 499, Svea - NELLY.COM
Så idag har jag fastnat för den här über söta Svea tröjjan
Sen är det fortfarande en åkpåse som han önskar sig, frågan är om det är en med gul med clancy eller den röda som alla andra har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0