Msn fylla?

Idag har varit en tänka dag. Mycket har snurrat runt i huvudet, både bra och dåligt. Finns en del som kommer upp i låsta sen men jag har inte skrivit klart det än.
Men jag börjar känna mig som en bra människa igen iaf...
Skönt. Men nu ska jag fortsätta fylle snacket på msn med sötaste B som just nu är lite så här från hennes sida;
"men jag älskar er i alla fgall...
hahaha
nbåda två
alla trec eller futa
hur mågnga är ni?"
Mycket capslock och "Förkåt" men hon är jävligt go när hon är full ;)
För övrigt så blir jag inte klok på allt med lån och räntor och shit, jag vet att det blir antingen Nordea eller Ica banken men jag fattar inte hälften av allt som står. Den klämde J dessutom ur sig idag att han vill att jag ska ta en dator på avbetalning åt honom för 15lök innan den 31a...
Ett rakt och ärligt Hell No har inte hjälpt och han tjatar värre än en unge på julafton och har tom varit och köpt blommor..
Nått han missade i torsdags när vi firade 6år :/
Well well jag tänkte...

Vet inte vad jag tänkte för nu har jag och B pratat i en halvtimme och jag blev inte klokare för 5 öre :p
Nu ska jag och J kolla på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0