Hur svårt ska det vara?

Att få tag på Mandelmassa i stor stockholm?
Tydligen jävligt svårt eftersom jag inte fick hem det förens igår, nu känns det däremot inge kul att baka bullar eftersom det inte är kanelbullensdag längre.. Men jag har lovat grabbarna så man får väl stå ut. Men det kommer jag inte göra förens imorn. Idag är det jobb 12.45- 22 som gäller.

Då ska jag passa på att gå och klaga hos apple för nu är våran stora dator Helt kajko, igår fick man starta om den så fort skärmsläckaren gått igång, men idag startar inte skiten alls..
Vilken Jävla tur att J gjorde en Ordentlig backup på allt förra veckan!


Men nu ska Leo få lite frukost och sen ska vi sova en liten stund till.
Om jag får tag i honom, han har en ny grej, sno mammas handväska och backa fort som fan in under tv bänken...


Smart? Näe..
Sött..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0