Inte död än

Men fan fortfarande döende. Sjuk som fan så jag blev hemma från jobbet idag igen.
Lessen att bloggen varit as tråkig hela veckan nu men jag ligger bara och snorar och gnäller på soffan.
Till det så har min tinitus blivit värre nu också och ändrat karaktär, så i natt var det inte det vanliga tjutandet utan det lät som dom där guldiga grejerna man slår på på ett trumset. och det är fortfarande samma ljud.

Så ingen sömn heller alltså..

Inte heller för Leo som hittade mina godishalsband som jag inhandlade inför lördagen, så han har varit hyper hela mogonen. Det såg så kul ut när vi gick upp för han var helt vit i hela ansiktet, på händerna och knäna, sen var hela min dator och allt annat han fått tag på också vitt av allt socker..
Men kul såg det ut för det såg inte ut som socker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0