konstigt nog så rullar livet vidare..

Allt är fortfarande upp och ner, jag har grävt ner mig i Charlottas flytt och skutit problemen på framtiden.
Men nu är hon typ färdigflyttad så vad jag nu ska hitta på vet jag inte.. :(
Idag hoppas jag att jag iaf klarar av att stanna hela dagen på jobbet.
I söndags var jag tvungen att gå efter 2-3timmar trots att det var storhelg.

En positiv sak är iaf mobilen som jag fick av Charlotta igår, i love it! Man kan lägga 4st på varandra för att den
ska bli lika tjock som tegelstenen jag släpat på den senaste tiden.. Love love love ♥

Nu ska jag försöka gräva ner mig ännu mer i mina blocket annonser och solresor.

Kanske kan jag skingra tankarna lite när jag börjar bygga på Leos kök.. Igår satte vi upp allt i hans rum som jag köpte i helgen och upp kom också äntligen medicinskåpet och min skotavla.. Ska ta lite kort när det börjar bli klart. På tal om bilder så måste jag beställa fotokopior till ramarna han ska ha i sitt rum eftersom våran skrivare är mongo så det går inte att skriva ut bilder med den längre..

Gaaah jag som trodde att det blev lättare med åren, mindre drama. Men ikke då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0