To fart or not to fart

Haha jag fick precis höra det roligaste jag hört på länge här på jobbet.

Det var en fisa eller att inte fisa diskution, vad som är ok och inte i ett förhållande.

Jag och J springer runt hemma och har inga hämningar men vi har ju också varit tillsammans i hundra år.


Kollegan som är nyseparerad och har ny kille tycker inte det är riktigt ok nu när det bara gått 4mån, men hon gjorde det med sin förra så hon ringde och frågade sitt x om han börjat fisa sin nya i ansiktet än eller inte.. :)

Och han blir skit sur :p


Jag tyckte det var hysteriskt kul, kan iof förstå om han inte kände sig bekväm med frågan men jag tycker ändå att det är lite over kill att bli lack..

 

Det gjorde min morgon iaf, nu ska jag fortsätta njuta av lugnet före stormen här på jobbet.

Känner på mig att det kommer bli stressigt snart..


Idag har jag som Christian brukar säga; varit fett effektiv!

Jag har rensat upp i garderoben, nu åker vinterjackorna och skorna ner i källaren för nu är det sommar (trots snöandet) hittade massor av roliga skor som jag glömt bort och fick stå i badrummet och skrubba skor i badkaret i en timme men nu har jag ett par våriga sneekers, så nu behöver jag inte köpa dom nya riktigt riktigt än ;)


Men snart så är dom mina ♥

 

Nu är det iaf jätte fint i garderoben, skickade in Leos tio par skor i en låda och har iaf börjat rensa ut alla halsdukar o så, några vill man fortfarande ha kvar för dom småkyliga sommar/vår kvällarna som kommer.

Plats blev det också när jag flyttade min stora blåbärs jacka så nu har folket som kommer på lördag någonstans att hänga av sig också. Kan ju vara en fördel ;)


Kommentarer
Postat av: Lolly

kika gärna min bloppis,säljer ett par nya converse, klänningar mm..

2010-04-22 @ 14:59:00
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0