Me so awsome!

Jag är verkligen fixaren nr1 nu känner jag, jag fixar allt, iaf åt alla andra..
Jag själv ligger inte på prio 1 direkt men det sa dom idag på DBT att jag inte måste, mår jag bra av att hjälpa andra så får jag det :p

Idag fick Wifie en present av mig, den som jag så fint slog in utan tejp ;)
Det var 100st cake decorations kit nånting, hon blev väldigt glad iaf, ännu gladare blev hon när jag ännu en gång fixade boende till henne.
Jag borde få en "me love you long time" t-shirt av henne snart. Eller "i´m you bitch forever" Fett! ;)


Har sett dom där söta tröjjorna från h&m med en svartvit bild på framsidan men två tjejer som fnissar, den är sjukt söt och jag vill ha en sånn med mig och Wifie.
Det kan hon lägga på minnet tycker jag, dom fungerar dom med ^^ piiiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0