Me A Melanotan Junkie..?

Dragkjedjan kom på igår, dock så får jag inte äta nånting fram till lördag eftersom den blev liite för tajt!


Idag är jag verkligen på krigsstigen så det är tur för alla våra kunder att dom inte vaknat än för jag är inte trevlig än..


Men det kanske jag blir snart när jag får hem mitt Melanotan-II ♥ nu jävlar ska jag bli brunare, smalare och kåtare än Wifie :p



J gillar det inte, och garanterat inte min mamma heller men vad gör man inte för att bli fin? Ibland så får man faktiskt ta till drastiska åtgärder, it wouldn't be my first ;)



Undrar bara hur jag ska klara av det, så spruträdd som jag är..?!

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

Tackar ditt mongo <3

Hoppas ni har sjukt kul på din fest :D

2010-08-03 @ 12:52:47
URL: http://Angiies.soclog.se
Postat av: Mamma

VAD har du nu hittat på? Sprutor för att bli brun???

2010-08-03 @ 18:28:23
Postat av: Wifie

Jag röstar för! Du vet ju att det funkar ;) Jag kan sticka dig :P

2010-08-03 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0