Vet inte...

Just nu är det bajs, trots att dagen varit sjukt bra.
Trodde jag skulle komma hem, få lite hjälp med Leo så jag kunde städa och sy klart men ikke..

Från bra dag till jävla bajs på 2 sekunder. Så typiskt mig.


J är fortfarande inte hemma och är Nu på väg in till stan för att sola.
Totaly pank är jag nu också med mina 2kr på kortet. Tack för att du satte tillbaka mina 5000kr som jag bett dig om varje dag i en vecka lixom.. Bitter som fan blev jag.

Noll motivation och skit ledsen på Leo som krånglat som faan hela veckan.
Trots att vi hade det skit mysig när vi kom hem, badade ihop i över en timme och lekt hela kvällen, men ändå så var man inte vatten värd och han sket fullständigt i mig och vad jag sa..
Precis som alla andra.

Fan fan fan.


Det här var verkligen inte det jag ville ikväll.
Jävla Snopp, nu ska jag gå och lägga mig, själv as allways..

Grunka? Hell yeah!
Ingen färdig dräkt idag heller..

Positivt 800:e inlägg? Inte direkt..

Congrats till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0