Weirdo?

Idag har varit en förvirrad dag, kan man säga så?
Fortfarande förvirrad men mår bra mkt bättre än imorse när jag satt 1,5tim inne på toaletten på jobbet och bölade.

Tack och lov för fina Wifie och Rosie som kom och kramades med mig och gav mig choklad så jag skulle bli glad igen :)
Det hjälpte verkligen.
Hoppas verkligen att det löser sig nu, att han tar tag i det så jag slipper ha ont i magen för att schemat är helt åt helvete..

Upp och ner har det varit idag, glad, ledsen, glad, ledsen och ont i magen.
Imorn börjar DBT´n igen, började igentligen förra veckan men då var jag i Malmö så det sket sig.
Får se om jag är knäppast av alla igen nu efter sommarens bravader ;)

Eftersom humöret inte riktigt är på topp än så ska jag få välja kanal på tv´n ikväll!
J ska ändå gå ner till grannen och "knacka kod" så det blir jag och redtube ikväll igen :p


Vilket fick mig att fundera, vem är han igentligen, den skit skumma mannen som nu sitter fast utanför jobbet?!

Who´s tha man?


Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

Jag hittade, 16h infallible nånting, tror jag ... men hittar ingen till salu på nätet =( =( =( du får ta med den om du kommer iaf, så jag kan låna =)

2010-08-25 @ 21:03:12
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0