What the f..?

Vad har hänt?
Har J rätt?

Är jag en pensionär?!


Han radade upp en hel lista med "kärring tecken" nyss när jag krävde att han skulle slå på nyheterna, medans jag lagade mat och diskade.

Förrutom att jag lagade mat och diskade, gnällde om nyheterna och bytte till mysbyxor när jag kom hem så har jag också intresserat mig för valet.
Eller jag har iaf bestämt mig för att rösta..


Spela Bingolotto, titta på fångarna på fortet med min cesarsallad och röda vin med nerdbrillorna på.
Jag köpte tillochmed en remsa idag så jag inte plankade med min ljudbok Och hade matlåta..
Vad hände lixom?

Märta 3,5 är hon död nu eller?
Vuxenpoäng deluxe?!

Oooh my gooood säger jag bara..
*Går och letar gråa hår framför fångarna på fortet*


Kommentarer
Postat av: Angiie

Kanske inte pensionär, men lite vuxen? S

2010-08-24 @ 21:27:21
URL: http://www.angiies.com
Postat av: Mamma

Inte pensionär än, bara blivit vuxen kanske....

2010-08-25 @ 09:53:49
Postat av: Angiie

förresten, den där foundationen, är du sugen på att sälja den för 100 kr? annars, geif name of foundation nåw please :) Jag är HELT kär xD annars får du gärna ta med den om du kommer den 4:e =)

2010-08-25 @ 10:23:42
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0