Trots mitt handikapp..

Så är jag ganska snygg ändå.. Haha nej men jag har faktiskt saker att göra ;)

Alla FK papper ska skickas in idag, Ebay sakerna ska betalas och så mycket skit som möjligt ska ut på tradera.
Nu är jag trött på den högen, så mycket skit som bara är i vägen.
Varför har vi ens kvar alla Leos bebis kläder efter 2ÅR, eller en extra sodastreemer, alla 3gs skal och all annan skit som vi samlat på oss.

Nu vill jag bara bli av med det, slippa släpa på det när vi flyttar.
Skönt med lite extrapengar till jul också, det behövs ju Verkligen kan jag säga..

Nu ska jag försöka få tyst på båda gaphalsarna här hemma så jag kan göra något vettigt idag.
Klä på mig kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0