Färdig?

Ganska iaf, pojkarna är lagda, tvätten är upphängd.
Så det ger mig lite tid till mina shopping/renovera Leos rum behov..
Sängen är iaf helt klart bestämd. Jag älskar ikeas vikare så en sånn blir det så klart. Sen är jag lite sugen på en liten expedit eftersom vi har en stor ;) en svart hampen matta blir det, små stolar och bord, sy egna vimplar och läpptäcke, göra ett litet klädträd och nya tavlor.
Svart, vitt och grönt är fortfarande temat och jag hoppas att det kommer smälta ihop bättre nu..

Ja det är det som är planen hittills, mycket blir det men fint blir det nog också.
Även om J blev något nyfiken när han idag såg mitt skiss block och ojjade sig över att nu kommer det bli dyrt och otrevligt här hemma igen.. Jag förstår inte alls vad han pratar om. ;)

Jag förstår inte heller vad han menar med att våran son är bortskämd..
Iof å handlar det mest om att J är avundsjuk, det var han som fick sortera kläderna inför tvätten idag, det var då han upptäckte att Leo har 6par nya jeans vilket tydligen var katastrof eftersom jag nu bara köper kläder till Leo och inget till J..
Men J bara gnäller när jag köper saker till honom till skillnad från Leo som blir överlycklig av det mesta :D


Nu blir det en paus för att spana in Outsiders. Dagens avsnitt är om kroppen, fett och fobier = väldigt nyttigt för mig att se..

Kommentarer
Postat av: mamma

Har ni vunnit på lotto? Nya grejer och planer hela tiden...

Å varför blir J sur?

Han kan väl handla sina kläder själv?



Hej hopp

2010-02-02 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0