Kragen..

Hade jag haft nån krage så hade det varit den jag dragit i nu ;)
I med lite frukost och sen försöka ringa och göra nått åt paniken innan jag ska möta pappa och få mina pengar på vägen till jobbet..

J sover, Leo är på dagis. J började få ganska ont igår men han ser ju redan bättre än innan så det är väldigt positivt.
Mkt väl spenderade pengar tycker han och det skulle jag också ha tyckt om det inte varit så att det var mina ;)
Nej men det blir skönt att slippa lyssna på gnället om allt han inte kan göra för att han inte ser nått. Som att ta Leos morgonbajs.. Vad ska han nu skylla på?!

Jag har tagit mer än det första året så nu är det hans tur och sen får Leo lära sig gå på toa själv innan det blir min tur igen..


Och nej jag är inte ett DUGG avundsjuk på halva jobbet som just nu ligger och glassar i Miami!
Förmodligen får man sitta och stressa med kön idag också...bitches.
Vidare koppla till deras mobiler känns jävligt lockande just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0