Nej nej nej..

Fan jag tror att Leo är magsjuk, värsta spyan jag någonsinn sett la han precis vid frukosten.
Jävla Jonas som kom till jobbet igår och spydde ner alla toaletter, jag kan fan inte bli magsjuk Nu.
Jag ska ju fan ta bussen om 36tim!

Fan fan fan!

Allt är nu bortplockat och spritat och jag ska sätta igång med storstädning, sjuk nu finns inte på kartan, det Går inte!

Så fort Leo har vaknat så måste vi in till stan, in med pengar på banken och plocka ut mina cefadroxil som jag måste börja med imorn.
Jag har sååå inte tid att vara sjuk nu, speciellt inte magsjuk, hur fan ska det gå, ny opad och ligga och spy, tror inte det är nån bra kombo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0