Killprat..

Att sitta på killraden på jobbet har sina fördelar. Men får veta mycket skoj och många nya uttryck som är nya för mig kommer nu användas flitigt.
Dagens absoluta favorit är grunka aka gråtrunka, tydligen ett inte helt ovanligt fenomen som killarna jämför med att tröst äta en hel burk med Ben and Jerrys ;)

Rastrunk är tydligen något som förekommer här ganska ofta men jag fattar inte grejjen, vi har 2st 15min raster, själv skulle jag bli stressad och dessutom är det inte så trevlig miljö men killarna tycker att jag tänker för mycket som en tjej och att det inte är något hinder, blunda tänk på nått annat och sikta bort från nått som du själv ska röra är visst tricket..
Jag tycker ändå att man kan vänta till man kommit hem.
Dronka, runkbulle och cincinatti bow-tie har också kommit upp på tapeten här och jag ligger dubbelvikt av skratt.
Det finns så mycket sjuka saker och jag ska definitivt sätta mig på killraden flera gånger!


Nu är det lunch men jag vet inte om jag får i mig nått efter dagens samtalsämnen.. :p

Det är så jävla härligt nu så här 25min innan man slutar att få prata med skönt folk som avslutar samtalet med; "Aaah med det är kärlek hela dan" det gör mig glad och varm hoppas det kan hålla i sig nu bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0