Oops i did it again..

Oj dåå..
7min tog samtalet som gav mig 90.000kr på kontot!
Helt sjukt men nu slipper jag stressa ihjäl mig för att inte kunna betala när jag väl står där :)
Men jävlar vad nära det börjar bli nu!
Jag är tok nervös..undrar hur det kommer kännas efter jag varit där på konsultationen då kommer det om möjligt vara ännu värre ;)

Men jag tror det kommer bli sjukt bra ändå speciellt eftersom jag tänkt mycket på vad jag äter och inte tryckt i mig pizza varenda dag som innan.. Så nu finns det ännu mer som dom kan skära bort :)

J och jag spenderade en del av kvällen igår med att kolla på hur jag såg ut innan och jag längtar verkligen tillbaka. Han har väl halvt som halvt släppt det där med att jag har anorexia nu men han gnäller fortfarande över att jag inte äter.
Det Gör jag faktiskt men som sagt inte pizza varenda dag och då är det klart att man snabbt ser skillnad.

Well well nu är det dags för en rast vända på jobbet och tänka på något annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0