Bättre sent än aldrig

Katter är iaf inte lika opålitliga som människor, mamma ;)

Idag är en bättre dag, sov till 12 och har lagt ner dom första två timmarna på att lägga upp en annons på min bröllopsklänning :(
Jag vill ha den kvar.. Eller iof så skulle jag vilja ha en ny..
Varför finns det inte nån dag på året när man får gå runt med bröllopsklänning typ som påsk eller midsommar?

Jag vet vad jag ska ha på mig då iaf ;)

Nu har jag tagit mod till mig och plockat fram det som jag shoppat och gömt undan förra veckan..

Tycker jag förtjänar det idag nu när jag lagt upp klänningen, sisådär 3år senare.. Bara tröjjorna som är mina faktiskt, flipparna köpte jag till J och qviksilver badbyxorna till Leo..

Nu in till den stora staden.. I den nya gula tröjjan, (strl XS) :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0