Jävla skit

Jävla skit start det blev på den här dagen då.
J kom hem efter att ha lämnat Leo och ville ha frukost, fine tyckte jag och fixade det.
Sen ockuperar han datorn och sätter igång massa dokumentärer och föreläsningar som gör mig Tok seg.
Hinner iaf måla naglarna under dom timmarna.. Så sminkar jag mig och ber honom säga till när jag måste röra mig vilket han inte gör!
Så nu sitter jag på tåget efter att ha cyklat som ett cp, utan jacka, utan Wifies present och utan BH, Wtf lixom!

Nu är jag bara Förbannad, på J och på alla jävla mongon som nu och resten av dagen kommer rå blänga på mina bröstvårtor..


Arg arg arg och då har jag inte kommit till jobbet än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0