Nya tag

Cocillana löser allt eller hur var det? ;)
Pinade i mig det igår iaf och det känns bättre (läs bedövad) så idag ska jag pallra mig till jobbet!

Tack och lov så är det ett kvällspass så jag börjar inte förens 13 men J och Leo är precis skickade till dagis så jag har hela förmiddagen för mig själv ♥
Blir nog till att öppna nya Glamour tidningen som fortfarande ligger i plasten och lägga mig ute i solen, fast först blir det en skön dusch och kanske lite kläder ;)

Jag ska ju ändå slita till 22 så lite lugn och me-time ska man väl få..


Har fått frågan många ggr om hur jag ser ut när jag vaknar..?
Det ser iaf typ ut såhär..

Håret överallt, sminket överallt och lycka för grannarna eftersom jag inte klär på mig förens jag ska ut ;)

Idag är dock värre än vanligt eftersom jag faktiskt är lite sjuk..


Kommentarer
Postat av: Lina

Hörru darling.. man ska inte sova med smink heller..ajabaja ;-). Hoppas du får en bra dag! Kram

2010-06-08 @ 12:26:34
Postat av: B

Hehe, gillade när Apotekaren skulle uttala det ;D Sjukt sexig du är!

2010-06-08 @ 12:45:09
Postat av: Mamma

DON´T LIKE :-(

2010-06-08 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0