Räddad?!

Mina älsklingar kommer nog överleva!
Lämnade in skorna imorse och dom skulle laga dom så jag får tillbaka dom nästa vecka ♥
Såå glad!

Efter det så gick vi på mobil jakt, och J köpte sig en ny iPhone 3Gs men jag fick ingen Blackberrry
Nu ska jag iof också beställa en iPhone så jag kan nörda mig med alla andra här på jobbet..

Så min blir mkt nyare än hans


Åter igen så har Wifie fått komma till min räddning nu när jag lyckats ställa om nånting så åäö inte fungerar på datorn..

Vad gör alla vanliga människor som inte har en egen Wifie?
Hur överlever dom lixom?!

Jag skulle inte klara mig iaf.

Imorn är det Bröllop, inte för mig då eftersom jag ska sälja min älskade klänning.. *snyft*
Men vi drar nog in till staden en sväng ändå, man kan ju inte sitta hemma och häcka när man för en gångs skull får åka gratis tunnelbana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0