Sötnöt

Den här gången handlar det faktiskt inte om sötaste B ;)
utan om sötaste Leo!
Efter ett mindre utbrott nere på prisextra efter jobbet så kom vi sent för att hämta Leo.
7min och dom var skit suriga för det..

Well well söt som socker var mitt lilla hjärta iaf så jag blev överlycklig ♥

Däremot så hängde jag inte med när hans fröken sa att han var en katt (?!) inga av mina tidigare katter har iaf haft gröna och gula ögonbryn ;)
Sweet som socker är han iaf mitt lilla ♥ det är tur att han finns här och livar upp mina dagar, vad skulle man annars ta sig till?

Fast just nu längtar jag efter Kim-lanta, men nog nöja mig med grekland i år ;)


Nu blire tacos!

Kommentarer
Postat av: Dom kallar mig KAOSETS GUDINNA ~ kaosetsgudinna.com

Hej Leo! Vad stor du har blivit! Snälla Leo kan du komma hit idag? Du är duktig så du kanske vill leka med Lego med mig? Hej då från Kevin.

2010-06-04 @ 12:12:44
URL: http://kaosetsgudinna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0