Då börjar det..

Min helvetes vecka har officiellt börjat, jag ska nu jobba 7 dagar i sträck!
Dag 1 är snart avklarad iaf och imorn slutar jag tidigare och har mkt att se fram emot. För efter jobbet så går jag och köper min mobil ♥

Det enda sugiga är att jag inte får köpa nya iPhone 4 för J :(
Iof har den inte kommit än, men detn gör ju det snart och då blir ju min nya genast "gammal"..
Men det kan jag faktiskt leva med, bara jag får en ny nu nu nu.

Finns ju både vit och svart, men den vita tycker jag är ganska ful faktiskt. Men jag vill ändå inte ha same same som J.




Iof så kommer jag ändå köpa nått gulligt skal till, finns typ en miljard olika så nu när man bara sitter här och får betalt utan att jobba så kan man leta efter lite sånt ;)
(Servern på jobbet har krachat så vi kan faktiskt inte göra nått, det är inte bara jag som är lat)


Nya iPhone 4 är iof väldigt vacker..
7398kr inkl frakt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0