Trött!

J var jätte duktig igår när han satte i slingorna och 50års festen var väldigt lyckad!
Men gladast blev jag ändå idag när min våg gick under 60 strecket ♥

Heeelt underbart, jag som inte vågat väga mig på länge nu eftersom när jag gjorde det sist efter op så blev jag skitsur som svullen och vattenfyld så visade den fel ;)


Men nu är jag helt slut, Leo vaknade vid 8 och hade själv försökt byta sin morgon blöja. Så han fick bada direkt, precis som nästan varje morgon den senaste veckan.. Nu ligger vi här och kollar på nått skit program som man ska gissa ord och ringa in, helt hjärndött och det är så vi känner oss..
Men Leo röjjer på i sitt rum, han har suttit där inne och lekt med sitt garage jätte länge. Tycker det är så sött för han sitter och pratar med sig själv också med olika tonfall, arg, ledsen, glad, skällande och ordentligt. Sååå söt ♥


Nu ska jag ta soffans bästa plats tills kl 13 när jag och Charlotta ska ha vår och äta glass i gamla stan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja festen blev mycket lyckad :-)

Nu vill jag ha bilderna ni tog :-)

Pronto helst...



//Kram

2010-03-15 @ 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0