Snark

Idag är man inte pigg, trött som få.
Vi bokade taxi hem från valborgsfirandet till 23.59 vilket var helt perfekt varken för tidigt eller sent. Leo gick och la sig i F&F´s säng och sov nångång efter nio när han inte orkade mer.
Mkt mys och god mat, trevligt folk as always, jag är såå glad att jag kompade ;)

Däremot så är jag fortfarande lack både på gubben och killarna vi mötte vid globen, bimbo kan du vara själv lixom ^^

Idag fick vi för oss att gå på loppis som jag var helt hundra på var inne, men ikke då, en halvtimme sen klarade jag inte mer eftersom jag inte hade nån jacka med mig :( men jag gjorde värsta fyndet!
En Gorillapod som jag önskade mig senast igår när jag var förbannad över att det inte går att ta bra bilder på sig själv utan hundra armar..

Nu har jag tre till och det kostade mig hela 5kr!
Verkligen ett kap :)

Sen skulle vi till loppiset i Solna hallen ist men där var det hälsomässa så vi gick till centrum ist, testade bikinisar och kom fram till att jag är körd.. Men en gul får det bli iaf, så fort jag hittar en som åtminståne täcker vårtorna ;)

Nu ska jag förrutom att underhålla Leo försöka få fatt på alla fina bilder från igår. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0