Hurtbullen

Jag :)
Glömde berätta det igår men jag har nu köpte Nike+ till min iPhone och tog en snabb runda redan igår.
Nu har jag precis tagit en till, trots snöstormen!

Det är hurtigt :p
Fick springa till centrum för att upptäcka att jag har övertrasserat kortet och fick springa tillbaka och tömma grisen och ge mig ut igen..

Men i did it! Det är inte det enda duktiga jag gjort idag, jag har också tvättat, städat och kollat på Aladdin med lill pricken.
Men nu börjar det bli ganska tråkigt att vara hemma hela dagarna, först semester och sen vab.
Båååring!

Så imorn kväll tar jag mitt pick och pack och åker hem till Milla söten ♥
Vi har hela huset för oss själva!
Måste dock hem tidigt på tors morgon för att hinna med min DBT..
Nu ska jag lägga mig på soffan och vara sjukt nöjd över mina 1.9km (i storm, snö och slask..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0