Oh My..

Jag har tagit mig vatten över huvudet, verkligen..
Förrutom att jag och Leo får febertoppar till och från så har jag precis upptäckt att jag har dubbelbokat den här dagen hundra ggr om!

Jag var helt övertygad om att jag var heeelt ledig men ikke, jag ska vara på inte mindre än 6 olika ställen sammtidigt idag..
Det gjorde att migränen kom tillbaka, gånger 6..

Sen så upptäckte jag också att det är första advent!
Hur gick tiden så fort?!
Jag ligger minst en vecka efter i mitt huvud VS verkligheten..

Jag har redan nu glömt hälften av vad jag tänkte för en minut sen.
Nu är vi iaf i stan, några julklappar ska köpas och jag måste varva ner och tänka lite.

Det lär ju gå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0