Allt bra?

Det kan jag väl inte säga direkt men bättre iaf, shoppade lite och träffade sen Lina en snabbis och hällde i mig en stor cider ;)

Väldigt mysigt faktiskt, vi har inte setts på as länge nu..
Men nästa helg så fyller hon år så då blir det party!


Nu ska jag lägga mig på soffan ensam med min bag-in-box som jag tänkte dela med mig av, problemet är bara att jag inte har någon att dela den med, så jag tar den väl själv då :p

Spelar ju ändå ingen roll eftersom jag ändå kommer vara ensam, tråkig imorn med..
Men förhoppningsvis är jag ensam, tråkig och snygg i mitt nya linne ;)

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hejsan! står allt bra till en dag som denna? visst äre skönt med helg? :D

2010-09-24 @ 13:31:01
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0