Prisextra är skit..

För dom har inget jävla garn..
Dom har typ allt förrutom det jag behöver, så klart.

Och just nu så behöver jag garn :p
Jag vill pyssla, så jag ska börja med amigurumi, så jävla ballt!

Färgglada söta djur och figurer ♥
Jag ska göra Massor! Men jag behöver garn och virknål..
Kanske är en fördel om jag lär mig att virka också :p
Men det ska jag nog lyckas lära mig.
En dag så ska jag amigurumia fram en fåret shaun till Leo söten!

Erika får lära mig för det har jag och Wifie bestämt.
Jag ska nog inte börja med elefanterna... Känns lite overkill.


Idag är det bara svammel på mig, har sjukt jävla båring på jobbet..
Sjukt lugnt och händer ingenting.

Så jag tröstar mig med en påse med små kex choklad och tjurar över att mitt hår ser ut som skit från att jag färgade det imorse..

Någon som är sugen på att veta vad Wifie och Erika utsatte mig för igår? ;)


Kommentarer
Postat av: Yasmin

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2166128

2010-09-12 @ 20:58:23
Postat av: B

Klart vi vill veta! Jag är i allafall ganska nyfiken.. :)

2010-09-12 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0