Sjukt taggad

Jag vill flytta, typ Nu!
Har googlat som en dåre på adressen och området. And i love it ♥
Sen att det håller på att ombildas är ju inte heller helt fel.

OM vi nu inte skulle få den här så kommer jag gråta i hundra år ;)

Allt är verkligen heeelt perfekt, J får närmare till jobbet, jag får närmare till jobbet, det ska bli br som man får köpa loss.. Allt är helt rätt!
Jag vill jag vill jag vill!!

Om en vecka är det visning och då får jag äntligen se planlösningen så jag kan gå lös med min kreativitet som sprudlar för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Filiduttan

Inte för att förstöra era planer eller jävlas men tänk på att det inte är Tobleronetanten som gjort att ni måste ha 15% i kontantinsats om det blir ombildning. Så ni nu inte ev flyttar och måste flytta igen :( 15% lagförs den 1 okt i år.

2010-09-08 @ 09:43:12
URL: http://Filiduttan.com
Postat av: Mamma

men...det blir lång till mamma :-(

/Kram

2010-09-08 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0