Bara 3min? Dom måste skämta.

Jag har aldrig någonsin varit med om att det är så kort kö till försäkringskassan :p

Men förmodligen så får jag ett jävla bajs svar av dom ändå så vad hjälper det.

Nu blev jag positivt överraskad!
Det var en människa som svarade ;)
Nej men det gick bra, dom hade "råkat missa" att göra en utbetalning till mig, som vanligt..
Men jag får in en liten del på onsdag iaf.

Nu sitter jag bara här och hoppas på att molnen ska försvinna så jag kan gå ut i shorts!
Jag planerar att bli neger den här sommaren så jag måste ju börja redan nu ;)

Men först en välbehövd dusch och lite benrakning om jag ska våga mig ut..
När Leo somnat ska jag nog fuska lite också och ta en sväng till solariet ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0