Still dead

Sitter för sjuttioelfte gången på toa och tycker synd om mig själv, dagen har spenderats här och åmandes i sängen..
J försöker vara duktig och fixa i ordning lite i lägenheten men blir lite sur för att jag inte är så entusiastisk som han hoppats..

Jag brukar inte bli så ynklig när jag är sjuk, annat än när jag är just riktigt magsjuk :(
Vilket alltid annars går över efter första spyan, men inte nu inte.
Nu är jag inne på andra dagen av plåga..
Inte kul!

Nu vill jag också ha ett riktigt internet så jag kan få hem mina jävla twilight ljudböcker nångång, jag behöver dom nu när jag är sjuk :(
Men mest av allt så behöver jag mammas kyckling-curry, det är det enda jag vill äta!
Tänker matvägra tills på måndag när vi ska dit och äta!
Kommer bli fint fint speciellt eftersom jag gått ner 4 kg den här veckan, varav 2,5 sen i förrgår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0