Underbara vår!

Ja våren är verkligen underbar!
Om man räknar bort alla mina jävla allergier som gör att jag ser ut att ha rökt ett kilo gräs före frukost ;)
Sol och värme <3

Den här våren/sommaren har jag som mål att bli brunare än mina föräldrar, som blir pepparkakor av att bara titta på solen..
En liten dos melatonan i magen, tejp på tuttarna, fickorna fulla med tior och musik i öronen, det är jag just nu ;)
Sitter på bussen från hornstull nu där vårat favvo solarium ligger, hann precis med en 18 minutare innan dom stängde.
Känns som jag fått en del färg redan, har ju suttit ute i korta leggings och linne hela dagen också så jag hoppas verkligen inte jag ser ut som J, hahaha han kom hem och såg ut som en kräfta.
Helt sjukt vad bränd han blev :p

Jag som tagit massor med fina bilder att visa er, men tyvärr så pajade Leo våran tv igår så datorn är aldrig ledig :(
Jävla unge att hälla vatten på allt!

Ni får alltså nöjja er med mina tråkiga bildlösa mobilinlägg ett litet tag till :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0