Upp som en sol och ner som en pannkaka..

Alltid always and forever, det går bra ett tag och det skiter sig totalt..
Dagen har varit bra, förutom att den började skit och nu verkar sluta som skit.

Vi har varit hos mormor större delen av dagen och fått massor med fina prydnads saker med oss hem som hon inte skulle ha kvar :)
Sen var det bara att åka hem till tvätten och städandet..
Så nu har jag tvättat alla mattor, J har satt upp gardinstången i Leos rum och jag har satt upp hans skrynkliga moln gardiner eftersom strykjärnshelvetet fortfarande är spårlöst försvunnen..

Möblerat om i Leos rum har jag också gjort så han har mycket mer lekyta.

Men nu så vände mitt humör, brist på sömn, mat och annat gör att allt bara sket sig i huvudet..
Nu ska jag ner på promenad med Lotta, vilket verkligen behövs med tanke på vad jag ätit idag, vilket jävla fetto äckel man är.. :(
Blir väl till att kräkas ute eftersom J tycker jag är skit äcklig med mina fjortisfasoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0